Äntligen freda =P

Hej hej!!

Nu har jag nästan precis kommit hem från skolan fick skjuts av mormor hem =)
Jag och Izabell kom med till final på "science fair" =D
Ikväll ska vi bada i baljan förra gången jag sa att vi skulle bada så hada våran pump
gått sönder så de kom inge varmt vatten men aja de karnse inte va så intressant =P
Magda e med emma nu sofias lillasyster dem ska tälta på tomten haha...
Kan inte hitta min mobil så hra inga nya bilder men här e några bilder på Max från förra sommaren på landet =)



















Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Jätte bra projekt du och Isabelle hade i "science fair". Spännade det ska bli i finalen!

Ha så skönt i baljan! Hörs imorgon och hälsa en stor kram till Max.

Kramiz Madde

2009-04-24 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0