Heldag med Julia! :)

Idag när jag vaknade städade jag buren och duschade..
Sen cyklade jag och Jujja till vällingby och shoppade :) Julia köpte 2 as snygga tröjor och en foundation..
Jag köppte en rosa koffta, en pyamas och ett nagellack :) sen var vi och käkade på mcdonnalds<3<3
efter det typ åkte vi hem till mej och hoppade studsmatta och lämnade mina grejer, sen cycklade vi hem till Jujja 
och bakade chokladmuffins (fast dom blev helt brända) haha! :P
Efter det gick vi ut och tog lite bilder och så.. sen kom hennes pappa hem, då käkade vi middag (pizza) :)
MUMS! <3<3<33 
Så köppte vi lite godis och kollade Robbinsson :P Sen åkte jag hem <33<33<33<3<3<3<3 :)
Men nu ska nog jag sova.. kl. är 23.17 och vi ska ha gympauppvisning imorrn, ska samlas 
vid 9.30 haha! 
GONATT/ sofia<3<3<3


Julia och Sofia<3<3 :) 

Kommentarer
Postat av: Fias bästis Thildi

Heej vilken fin blogg ni har men jag undrar bara en sak, hur gör man en diagn???

Jag vet att fia inte kan men Julia kan du komma till våran blogg och skriva hur man gör snälla!!!<3333

2009-04-26 @ 09:27:59
URL: http://thildiochpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0