Grattis Wilda! =D

Heej, Nu kom jag precis hem från affären, var och handlade hundbajspåsar, mat och nån god hundmat på burk som Wilda ska få ikväll när mamma kommer upp:) För Wilda fyller ju 1 år idag!!! Grattis min lilla bebis! <3<3
Imorrse gick jag , pappa och emma in och sjöng för wilda när hon låg på sängen hon fick oxå lite godis, sen gick jag och emma ut och kastade boll till henne på tomten som hon älskar :P haha! Idag ska typ jag och emma åka och bada, de e så himla varmt ute...
Men nu ska jag gå ut och försöka underhålla mej själv :P Ha de bäst/ Fia :)
Ps. Några bilder på min lilla Wilda (a)









                                 Bebish<3<3

Kommentarer
Postat av: sanna

Grattis wildis! :P

2009-07-17 @ 20:52:08
Postat av: Ceci

Shit va fort det har gått, redan 1 år!

Grattis lilla Wildis, hälsa henne<33

Sakanr dej och älskar dej Fia, vi ses snart

Puss

2009-07-18 @ 22:57:12
Postat av: Julia

Grattis Wilda <33

2009-07-21 @ 11:35:02
URL: http://juliaochfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0