Hemma från Spanien!

Heejsan!!

Nu har jag kommit hem från Spanien,kom till Sverige igår vid ungefär 23.50 och var hemma vid ca. 1.00.

I spanien åkte vi till gigbraltar som är en engelska kooni i Spanien där kollade vi på vilda apor och en  apa med en unge  på magen  hoppa upp på
mammas väska och försökte ta den hahah =DSen  åkte vi och kollade på vilda delfiner det var jätte häftigt dem hoppade precis vid båten =D,vi har badat jätte mycket men mest i poolen det var så salt i havet =)
Ska lägga yt  bilder jag tog  bilder med  kameran jag fick låna av pappa  men dem försvan =(men tror det kanska dem är kvar HPPAS verkligen det, men sen tog jag några med mammas kamera och dem kan jag lägga ut =).

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra alla mina telefonnr. fanns på mitt sim kort som jag tappade bort men ska kolla på hitta.se om jag kan hitta =P några kontakter =).
Föesökte ladda över bågra bilder från mammas men knapparna funkar inte på hennes =(hoppas det funkar senare =)

Kram /Julia

                                   



                                                                              





Kommentarer
Postat av: Madde

Hej tjejen och välkommen hem =), har saknat er.

Har messat dig men ser att du har förlorat telefonen, kommer du att få en ny med samma telnr? Ska bli spännande och höra hur ni haft det i Spanien =). Kan tänka mig att du och Magda ser ut som pepparkakor =).

Jag har fått koltrastungar på balkongen =), vet inte hur många (vill inte gå för nära) men mamman och pappan är där och matar =).

Stor kram, Madde

2009-07-12 @ 18:17:14
Postat av: Julia

Det var bara sim kortet som kom bort!=D

2009-07-13 @ 23:59:41
URL: http://juliaochfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0