I Dalarna

Hej:) Nu e jag i Dalarna, kom upp för typ en vecka sen och ska va här i typ 2 veckor till..
Idag när jag vaknade hade mamma redan åkt hem till sthlm för att jobba, hon tog med sej mina kusiner i bilen.. haha
Nicke och sanna, dom skulle oxå till sthlm. Så idag har jag varit med emma, pappa, och farfar:)
Först åkte vi till Holen (ett fik) där emma och jag får äta gratisglass hela sommaren för vi hjälpte till att jobba där en dag:P så vi tog en glass där.. sen åkte vi till Rättvik och kollade på fiskesaker åt emma och farfar.. Inte så kul för mej:P haha!
Efter det käkade vi pizza och sen åkte vi hem. Så nu har vi inte gjort så mkt mer, typ varit inne på datorn och så...
Men jag tror att jag ska gå och lägga mej snart, e ganska trött.
PussOkram /sofiiah<3


Jah och världens bästa kusse! <3 I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0