Pikc-nick, valla får!

Hej hej!!!

I natt sov Linnea över hoss mig =) , igår kväll grilla vi marsmelows elr hur det stavas =P Men vi grilla dem över ljus =D blev lite kladdigt haha,men det var kul =D! Vi kolla på e film, och låg vi och pratade ända till ca. 2.30 =P.Vi vaknade vid ca.11.30 och åt frukost m.m.
Sen gjorde vi pannkakor med blåbären som vi hade plockat förut ,så det blev blåbärs pannkakor =)Vi tog med pannkakorna på picknicken och så tog vi med lite dricka och sånt =P.Effter det cyklade vi bort till fåren och skulle sätta ut filten och maten men då kom nästan alla fåren och ville ha mat HAHAH,så vi fick gå utanför hagen och sätta oss =)
Han som ägde fåren tror jag det var undrade om vi kunde hjälpa med att lock fåren bort till en liten del av hagen , för han skulle  typ räkna fåren och räkna hur måbga lamm och vuxna får det vra =). Vi tog upp våra digestive kex som vi tog med oss och lockade alla fåren bort till den där andra delen av hagen ,det tog typ en kvart.Men sen visste inte vad vi skulle göra sen för fåren skulle gå till baks för det var inget staket mellan hagen och den där andra delen.Men vi cyklade därifrån och kollade på några geter.När vi kom tillbaka var alla fåren ute i den stora delen i gen =( ,men han kanske hade räknat fåren medans vi var borta hoppas det eller att han såg att vi hade gjort det iallafall =P hih. Men vi cyklade hem ,Linnea till sig och jag till mig =)
Har inga kort för det går inte och ta kort med min mobil och kameran glömde jag =( ,
men nu ska jaggå och äta köttbullar!¨

 Får  !

Hejdå! /Julia <33

Kommentarer
Postat av: Madde

Halloj! Trevligt med picknick =)

Jag har sett tre koltrastungar på balkongen =), de äter precis nästan hela tiden, när de inte äter piper de =)

Kram kram,

Madde

2009-07-16 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0