Lite allt möjligt.. xp

Hej igen:) Nu har jag precis kommit hem från agillitybanan.. Hade aldrig provat det förut, det var skit kul, och Wilda var jätte duktig:P Nu e klockan 19.57 och ska snart äta middah, spagetti och köttfärsås.. Mums!
Idag var mamma och jag ute och sprang, gjorde det igår med, inte så långt men har inte tränat på ett tag så jag har inte så bra kondis.. Imorron kommer mina kusiner upp hit till dalarna, kul, dom ska typ stanna här i några dar, sen när dom har åkt hem ska emma, jag och mamma åka till Örebro med nåra av mammas kompisar och deras barn, där ska vi bo i tält nån natt och när vi kommer hem igen kommer Julia och Magda upp hit till Dalarna och ska bo här i nåra dar, det ska bli kul:) Men sen ska vi äntligen få åka hem till kära Sthlm igen<333 Har varit här i nåra veckor nu...
Och sen börjar skolan igen:/ Ja, vad ska man säja.. sommaren har gått fort??
Mhum,, ska väll se på nån film ikväll ellr nått, typ sitta vid datan.
Hare najjs<3 / Fiia..


Kommentarer
Postat av: jennie

Läs gärna min blogg och tipsa hur den kan bli bättre :)



http://Junsie.blogg.se

2009-09-23 @ 17:19:01
URL: http://junsie.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0