Hemma =D!!

Hejsan!!

Nu är jag hemma från gympa lägret =) Det var jäte roligt och jag lärde mig nya saker =D
Har inte skrivit så mycket men dagen effter vi kom hem från lägret vi kom hem på onsdagen åkte jag
till landet och kom hem igår ,vi firade midsommar på landet vi gjorde en egen midsommarstång och lekte olika lekar ;hoppa säck,pil,dragkamp,kasta boll och att man skulle balansera en potatis på en sked =P.
Har inga kort nu men kanska sen tror jag!
Idag ska jag vara hos Mikaela och så ska vi kan ska sova över hos någon =D

Max
MAXEN


Kommentarer
Postat av: mikaela

ååå gud vad gullig Max är!!!!!

2009-06-20 @ 14:43:06
URL: http://mikililli.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Vilka fina bilder på Maxen :)

Kram, Madde

2009-06-22 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0