I stan!

Hejsan!!

Igår åkte vi tillbaks till landet vara bara borta från landet en dag.Nu är jag hos Made har precis duchat,det var jätte skönt har inte duchat i en riktig duch på hela veckan bar kokat vatten och hält över mig =P   För i förgår var varmvattnet avstängt är jag skulle ducha,när vi kom hem från landet åkte vi till mormor och så log vi nere vid en pool och solade och
 badade =D Sen gick mormor och morfar i väg och köpte pizza och så hade vi pick-nick där =) =P Imorgon ska jag och Sofia , Magdalena,Madde och mormor till Högböte..Det ska bli jätte kul =D!!! Imorgon bitti skulle jag träffa Sofia vid hammnen vid 9.30 så jag nåsta gå upp anska idigt ,ska ta bussen som går 9.10 men ja äter nog frukost på båten =P.


Här är båten vi ska åka till Möja med sen ska vi åka en ribb båt till Högböte från Möja =)


Här är en ribbbåt....Ser jätte roligt ut =D
HOppas VIvi oxo åker så fort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0