På landet!

Hej hej!

Nu är jag på mitt landställe,fredag till lördag sov jag över hos Mikaela sen åkte vi till landet och Mikaela fäljde med och sov här tre nätter och åkte hem idag.Vi har badat ganska mycket typ två gånger om dagen.Snart åker jag till Spanien åker den 4 juli,nästa lördag längtar.Har inte skrivit på så länge för jag har inte haft så mycket tid och så har bara pappas dator internet typ.Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva.

                                                       
           
                                                         Här är några bilder från landet:



Max =D









                                                   
              
                                             Här är några bilder från när jag,Miki,Pappa och Magdalena var på hundarnas ö:







Här är midsommarstången när vi håller på att klä den:


Kommentarer
Postat av: Julia

grodan var från landet inte från hundarnas ö =P!

2009-06-24 @ 23:22:06
URL: http://juliaochfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0