Polistationen!

Heeej!

Nu har jag nästan precis kommit hem från polistationen,har vart där och tagit pass =P
När mamma och jag nästan var framme vid polistationen hade mamma glömt pengarna hemma
det var jätte långa köer ditt men vi fick åka hem och hämta dem och den åka till baka..haha
På polistationen var det jäääteee långa köer fick typ vänta i 2 timmar..Men sen  tog jag ett kort som blev  jätte fult
och lämmnade finger av tryck..hade för lite fett på fingrarana så fick ta lite fett från pannan heheh...
Nu har jag presis ätit en sallad och ska fortsätta pack tills på lördag.Har inte ens packat hälften av alla
saker men väskan är redan full haha =P..
Skrev en packlista och tror det blev 45 saker jag skulle ha med mig ska kolla på packlistan vi fick av ledarna sen oxo =)
Men tror jag fått med det mesta =PTappade min mobil när jag cyklade till gympan och tappade bort mig och dt där =P
men skulle få låna en mobil av pappa som han hade på jobbet så då kan jag lägga in lite mer nya  kort.

hejdå /Jullan =P

Visste inte vad jag skulle lägga in för bilder så det blev lite konstiga =P




 en ko jag köpte igår =P



Kommentarer
Postat av: sofia

en ko jag köpte igår :P haha!<33

2009-06-12 @ 11:38:04
Postat av: Madde

Snygga skor! Ha så jätte roligt på lägret!

Kram, Madde

2009-06-12 @ 11:53:12
Postat av: mikaela

haha köpte du en ko det visste jag inte haha

2009-06-13 @ 18:55:16
URL: http://mikililli.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHA...en sko=P

2009-06-20 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0