Skärgården!

Heej!!

Idag har jag bara vart här hos mamma och sovit här en natt,pålördag ska vi till Spanien ska bli skönt och komma bort härifrån =)
Igår kom jag hem från Högböte skulle vart där till 20.20 istället för till kl.14.00 men mamma ville att vi skulle komma hem då så vi kom hem vid ca. 17.00 för båten kom i land då och så hade jag inget att göra resten av dagen istället för att vart på Högböte =(.

Men här kommer några bilder därifrån:


Jag ,Sofia och MagdalenaMadde och Sofia

Max ,fast inte från högböte (från Båten till fjäderholmarna som vi åkte till i torsdags tror jag)

Magdalena,jag och Sofia

Här är vi när vi solar =)

bakom båten

Här badade vi och såg lite av en säl =D

Jag =P

Magda,Jag och Sofia när vi ska bada

/Julia



Kommentarer
Postat av: madde

2009-06-30 @ 18:03:39
URL: http://juliaochfia.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Julia! Va roligt vi hade på Högböte:)! Roligt att Sofia var med också:) Vi får snart göra om det igen. Hälsa Magda! Stor kram från Madde

2009-06-30 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0