Sommarlov!!!

Hejsan!

Nu är det äntligen sommarlov =D! Har kommit hem från skolavslutningen nu =)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nästan ingen av mina kompisa har slutat skllan än =(
Jag hra precis ätit ,vi åt misen soppa .Hoppas det blir sol imorgon =P Det är ju SMMARLOV..=p
Karnse ska gå och packa tilll lägret i helgen..så har jag det gjort =) ska på gympa läger med Sofia och Celina och alla i våan gympa grupp typ  ,i Falun. På lördag till onsdag,det ska bli jätte roligt längtar =)..¨'
Ska karnse gå med Emilia på bio ikväll =)

Här är några fler bilder fråm helgen:

Wilda <3


Sofia <33
hihi...Sofiis

Haha..Vi när vi åker tramp vattenskoter =P

/Jujja =P..


.................................................................

kommentera inläggen =)

Kommentarer
Postat av: soffis:P

haha, fett kul vi hade<3<33

2009-06-11 @ 10:15:35
Postat av: mikaela

varför visar ni inte era ansikten?

2009-06-11 @ 16:56:48
URL: http://mikililli.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul det var när ni var i hamnen, och duktiga var ni att köra trampvattenskoter :)

Kram, Madde

2009-06-12 @ 11:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0