Hejj:)

Nu e jag inne på pea och ska snart äta middah (pizza)
Idag på skolan fick vi reda på vilken klass vi kommer komma i, i 7:an och vilken mentor
vi ska få och vilka som kommer gå i våran klass... Vi e typ 24 st. i vår klass men
bara 8 st. e killar:P De e väll sådär.. Idag efter skolan va jag med pam, thildi, jess, ceci och selma:)
Vi hoppade studsmatta och pallade rabarber från grannens tomt:P
.................
Idah på träslöjden gjorde jag klart mitt smyckeskrin :)
Såhär ser de ut<3




/sofia<3


Kommentarer
Postat av: sanna

fint! :) Vi gör oxå smyckeskrin på träslöjden just nu :P haha, kul! <3 mitt är snart klart, hoppas jag hinner innan skolan slutar :) ha det bra<3

2009-05-27 @ 18:33:45
Postat av: mikaela

snygg den är

2009-05-31 @ 11:09:04
URL: http://mikililli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0