Onsadag =D

Hej Hej!!

Idag e sista dan jag e 12 år imorn fyller jag 13 =P
Idag hade vi matte prov iskolan =P
Effter skolan när jag skulle gå till Sofias skola hagla det och regna jätte mkt så jag fick skjuts av mormor =)
Sen åkte jag och Sofia hem till mig och bakade och lite mer =P
Nu har jag precis pluggat matte och pratat med Sofia och vi skulle karnse gå på grönan på i helgen =D

/Julia

                                                                     
                                                                     <3<3<3         <3<3<3
                                                                   <3<3<3<3    <3<3<3<3
                                                                   <3<3<3<3    <3<3<3<3
                                                                     <3<3<3<3<3<3<3<3
                                                                         <3<3<3<3<3<3
                                                                                <3<3<3<3
                                                                                    <3<3<3
                                                                                       <3<3                                  
                                                                                          <3                   Hehe blev lite konstigt =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0