Rubrik?????????????

Hej hej!!

Idag i skolan har vi fått tillbaks matte proven fick VG-  =( räknade fel på två tal räknade ut arean av en triangel i stället för av en rektangel =(och sen det andra var det andra jag skrev om förut =p Sen har vi inte gjort nåt mer specielt   i solan =P
Idag har jag haft hicka två gånger en hahaha =P..............har  precic ätit en mandarin till mellis =)...
Nu chattar jag lite och telefonen
 har ringt typ 10 gånger på 5 min =P

Kram Julia


 Ful men hade ingen annan som var betträ =P





Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Jag ringde precis till dig men Magda sa att du var uppe på taket!!! :) Vi hörs om ett stund.

Kram Madde

2009-05-20 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0