Sjuk:(

Nu har jag precis duschat och har tittat lite på tv... Idaag e jag sjuk, har aaaaaaas ont i halsen och e förkyld:(
Inte så kul.. så idag e jag hemma från skolan..
Igår badade jag wilda:) hon blev jätte fin och luktar jättegott nu:) Innan stank hon i pälsen, man ville
knapt vara med henne:P
ÄÄLLSSKKAARR dig wildiis<3<3<3<3<3
Har inte käkat frulle än, ska typ göra det nu.. ska  rosta nån macka och ha i mikron med ost på,
MMums:P
Sen får jag se vad som händer resten av dan.. tror jag bara ska vila och kolla lite på tv:)

Ha de bra! <3 /sofia


Kommentarer
Postat av: sanna

stackare, krya<3

2009-05-14 @ 15:57:21
Postat av: Julia

krya på dig Sofia <333

2009-05-14 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0