Snart Gympa =D (Effter gympan) =P

Hejsan!!!

Ska på gympa vid ett trode det var 11.30 först men Sofia sa sen att det var 13.00 ...vilken tur =P annars hade jag kommit 1 och en halv timme för tidigt till gympan =) Idag ska jag cykla till gympan har inte gjort det förrut =)



                                                                                   Igår:

                               
Igår så åkte jag till Sofia och sen cykla vi hem till mig för att hämya min cykel ,Sofia skjutasde
mig hem på hennes cykel.Hemm hos mig gjorde vi picknic och sen kom Celina och efter det så cykla vi till Ängby badet.
Vi badade,årets första dopp =P ,sola och åt glass =D

-------------------------------------------------------------------------


   Det ovanför skrev jag innan gympan hann inte lägga ut det för Sofias mamma ringde och sa att vi började 12.00 ändå =P...Såjag cyklade iväg och tappade bort mig  nästan frågade en som viste vart det låg ungefär sa hiitade ditt..var framme
vid ungefär 12.30 men när jag kom fram så sa Sofia Och Celina att vi började 13.00 iallafal...hahah
Efter gympan kom Sofia hem till mig cyklade hem oxo =)


 Jag =P (Inte idag)




                                                                                      /Julia









                        


Kommentarer
Postat av: Madde

Hello!



Vilken dag du hade då du skulle till gympan =P



Kan inte ha varit mer är 12 grader i vattnet när vi var och badade =) Tufft måste jag säga, jag väntar nog ett tag till så hinner det bli lite varmare i vattnet =)



Stor kram på dig!

Madde

2009-06-02 @ 15:33:37
Postat av: Madde

Skrev fel ovan...ska vara när NI var och badade..=)

Då får jag passa på och säga stor kram på dig igen =)

Madde

2009-06-02 @ 15:38:21
Postat av: Anonym

fin blogg kolla gärna in vår

2009-06-02 @ 22:37:05
URL: http://thecats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0