Snart Sommar lov =P

Hej Hej!!!

Idag har jag inte gjort nåt speciet bara gått i skolan =P
Glömd skåp nyckeln idag och hemma nyckeln så fick vänta hemma i
typ 3 timmar innan mamma och Magda kom hem =
Imorn är det äntligen gympa känns som jag inte har varit på gympan på väldigt länge.........
Men det var varmt ute det var bra =) Men när jag vara ute såg jag Stitch komma med en fågel i munnen
den splattrade i Stitch mun tyckte så synd om han/hon, jagade Stitch i typ en kvart försökte locka på honom men sen dödade han fågeln =( Fågeln ligger nog där ute tror han drog av huvudet =*( tyckte så synd om talgoxen,tror det var en talgoxen...Vila I frid fågeln =
Men nu vet jag inte vad jag ska göra karnse gå ut och jogga med Emilia =D
Nu är det bara 16 dagar tills det är SOMMAR LOV!!! =D =D........

PoK /Julia 



 <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0