Tisdag 20.45

  Hejsan!!!

Idag har jag gått i skolan och så har jag vvart på gympa=)
I skolan gjorde vi inget specielt =)Vi slutade 14.10 men sen gick jag och Sara till engelska
supporten för vi ska ha redovisning  om en tration i ett engelsk talnde land jag,Sara och Ida
ska prata om den 4 Juli som är USA nationaldag=P Vi var på supporten till typ 15.00 vi skulle fixa lite på planchen =P
Sem cykla vi till centtrum och köpte en sluch eler hur den stavas  =P....
När jag kom hem hade jag ingen nyckel men då kom Emilia precis hem...vilken tur va,  =P.. Annars hade jag kommit väldigt mycket försent till gympan,va lite med Emilia oxo =) mamma kom hem vid Typ 17.00 dp gympan börjar ochjag skulle äta ,byta om och så det var tur att emilia kom hemm innan hon har våran nyckel =)
På gympan var det roligt och så åt vi glass och kolla på en filn när några från RMY 1,2 och3 tävlade =)


Ha det jätte bra /Julia  ツ ツ...

Kommentarer
Postat av: Madde

Hello tjejen!

Hoppas det är bra med dig. Kul att ni ska prata om USA:s nationaldag på engelskan :) Sköt om dig!

Kram, Madde

2009-05-26 @ 21:36:32
Postat av: Foki

svar: självklart gör jag frisyren själv :)



kram!

2009-05-27 @ 01:34:31
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0