Tbx Igen! <3

Hej igen!
Har inte skrivit på bloggen på flera månader så de börjar väll bli dags nu... haha! :p
Idag har jag varit med Julia hela dan hos hennes mamma. Vi tittat på tv, spelat kort,
varit och köpt godis och spelat in en film mm... Sen när mamma, pappa och Emma
hämtade mig stannade vi till och hyrde några filmer som vi ska se på ikväll. :)
Imorrn e de gympa, det ska bli kul.. <3 Men ceci kommer inte för hon skulle typ på
någon musikal.. Då blir det bara Julia och jag. <3
Nu har jag precis gjort klart läxan, man skulle typ renskriva en berättelse i en skrivbok
som jag precis har köpt, den är röd med vita prickar på :)
Men nu ska jag gå ner och kolla på ensam mamma söker. Det är typ repris och jag
såg inte förra söndagen för jag var på tävling med gympan då:) Det gick väll bra
men vi fick inte så jätte bra plasering tycker jag..

Skriver nog snart igen / Sofia <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0