Bebisar!!!

Hello all små bebisar!

Beebiiiiiss!!!...haha

Snat ska jag på gympan ,och där ska vi få veta vilka varv vi kom med på
var sjuk förra gången så jag kanska inte kommer med ,men man får väl
hoppas ändå.

Idag ska jag komma ihåg pappret vi skule ta med...inntessant va =D

I dag i skolan har vi inte gjort så mycket specielt har haft två vikarier fast den ena
gick effter typ 5 min när våran riktiga kom.Sen näst sista lektionen kollade vi på
"I taket lyser stjärnorna" Hade redan sett den förrut . Med Sofia när hon sov över hos mig vi bloggade
om det också =P.
Är trött gick och la mig 23.00 igår,nu gäspa jag =P.När man pratar om att man är trött
elr gäspningar börjar man typ alltid gäspa..oxå inressanr fakta =P
Nu snöar det igen!!!Myssigt!!

PoKram lillbanan =P /Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0