Bryta tår!

Heej!

Igår var jag och Linnea pappa,magda och hennes kompis i badhuset var jätte kul
gjorde frivolt från hopptornrt ,men fick överrotation och det blev ett magplask också  =P
Så åkte vi vattenrutchkana tillsammans och badvakten sa åt oss två ggr så vi fick gömma
 oss för honom =P  Men sista gången så så ockte två puckon in i oss och Linnea gjorde illa
sina tår och är och ränkar dem nu,hoppas hon inte brutit dem =(.

Jag har bytt rum nu så jag fick mammas och magda mitt och mamma magdas,så
 jag fick det största och en inbyggd garderob =D.
Så nu ska jag gå och städa det ,medan jag väntar på att Linnea kommer hem
från sjukhuset,då ska vi nog göra nåt =).

husbybadet

Kommentarer
Postat av: Fannslan.L<3

Hej=)

vill du ha en ny header?=)

jag gör en åt dig!

2009-10-27 @ 12:59:32
URL: http://fannslan.blogspot.com
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

hejsan! =]

har du haft en fin dag idag?

2009-11-02 @ 18:03:04
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0