Första snön!!!

Heej!

Nu sitter jag och borstar håret här vi datan,som jag annars alltid gör i bilen =P....
Idag när jag gick up snöade det,var jätte mysiigt.Fast nu måste jag cykla,och har
bara en tunn höst/vår jacka brrr kallt..
Today är det sovmorgon till 9.20 ska vi vara i skolan så jag cyklar nog vid 9.00.
Gick upp 8.00 idag brukar sova till 8.20 men vaknade då  och tyckte det var skönt att
inte behöva stressa,fast
det blir väl stress precis inan jag ska åka ändå,blir alltid så.Hade glömt och ställa min väckarklocka så det var
bra att jag vaknade ,annars hade det blivit väldigt stressigt.
bild,från google.


Nu borstar jag tänderna hihi..

Kram /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0