Helg!!

Hola =P!!

Kom hem från skolan för en stund sen =) Nu sitter jag med lilla Pipiz (min katt) i mitt
knä hon är så gullig ligger här och kurrar.Idag på lunchen cykla jag hem för att hämta några saker 
var as stressad och cykla hem på 6 min!!Men som tur va var mamma hemma på lunchen så jag fick
skjuts tillbaks till skolan,så tog jag bussen hem.

Skönt med helg =D Tycker det känns som torsdag idag undra varför,
det känns jätte mycket som det =P hihi..

Snart höslov ,längtar!!
På höslovet vet jag inte vad jag ska göra , förutom halooween fest.

Snart fyller magda år också!
Har ingen anning om vad jag ska ge henne.
Nu           la sig                    pipz    på                    mellan slag hihifffffffffffffc  det där sista skrev pipz =P

Vill ändra våran design skriv tips på hur,SNÄLLA!!






 /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0