Höst!

Heej!

Nu har jag kommit hemf från skolan och sitter här och chattar med Madde och Emma.
Ska inte gå på gympan  idag,har nog stukat handleden.
Idag i skolan såg vi på resten av"I taket lyser " =D.
Så fick vi tillbaks våra prov och våra rapporter om hur det går i skolan =).

Snart är det höstlov,två veckor kvar.Känns inte som halva terminen redan gått,man går
till skolan varje dag och man märker inte att  det plötsligt gått en halv termin.

När jag cykla hem från skolan så tänkte jag på att det faktist är jätteskönt att cykla fast det är
höst och kallt.Har alltid nästan hatat att cykla hemm från skolan,men det är faktist ganska mysigt
och fint att kolla på alla träden som är färgglada och sånt.Så sen när jag var hemma ville jag cykla mer =D.




/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0