Rubrikkk???

Heluu!!

Vad gör ni då?
 Jag sitter och chattar med Soffan och Madde får as ont
i ryggen för mamma har möblerat om och nu sitter datorn på ett litet
bord som är till smalbenen ....haha hon ska köpa ett nytt men vi ska ha datorn
här så länge =P. Har precis tittat  på Grey`s atomny då såg jag påå reklamen att det
 kommit två nya marabou smaker hallon och walnöt elr hur det stavas..mums???
Har någon smakat,är det gott??



Idag var en jätte tråkig dag i skolan ,låååång och trååkig
Har precis skuggat klart mitt rum i perspektiv som vi skulle göra på
Bilden. Och så hade vi NO prov och det kom helt andra  saker på det 
än vi skulle plugga på =S Men får väl hoppas på att det gick hyffsat iallafall.
Snart ska jag gå och göra matte läxan ,har jätte huvudvärk så det blir nog inte
så roligt och göra matte.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0