Vad jag gjort idag.

Heejsan!

Kunde inte gå på gympan idag heller har ju stukat handleden =(,saknar det
har vart bort från det två gånger nu =(

Idag har jag och mamma letet pressenter till Magdalena,vi har vart på
autlet och IKEA,var bara jag som köpte en pressent som jag tyvärr inte kan
säga vad det är ifall Magda skulle gå in på bloggen =P
.Och så fikade vi mandeltårta och te där =)

För en liten stund sen gjort ett kort till Magda,tycker det ät skojsigt
att pyssla =D.

Nu på 3:an är det ensam mamma söker som igår blev mammas favorit pogram,
så nu typ springer hon till det,hahaha..
Tycker det är lite roligt att kolla på men inte så jätte =).

/ Julia






Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

vsg :))

allt bra? :))

2009-10-18 @ 20:43:07
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Tack så jättemycket!



Jag tycker också att det är jättekul att pyssla. Gillar dock inte ensam mamma söker, men jag ser alltid navy CIS som är innan ;)

2009-10-24 @ 11:29:37
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0